28 Haziran 2010 Pazartesi

Hepimiz Geri Zekalıyız, Hepimiz Türk'üz

-Türkler geri zekalı bir millettir...

Ben bu iddiayı dillendirdikçe sinirden çıldırıyorlardı.. Hata bendeydi aslında, hiç bulaşmasam daha iyiydi.. Beklentim; uzun süredir göremediğim arkadaşlarımı görmek, birkaç bira içmek, maç seyretmek ve "bu kupayı Arjantin alır hacım" geyiği yapmaktı.. Ancak yan yana gelmesi en tehlikeli ikili yan yana gelmişti: Heyecanlı üniversite öğrencisi ve alkol.. Tabii ki yalan oldu benim geyik yapma hayallerim, birdenbire kendimi memleketi kurtarmaya hevesli gençlerin arasında buldum.. Oysa benim eskiden olduğu gibi memleketi kurtarmaya ne merakım, ne heyecanım, ne de isteğim var, ben kendimi kurtarmak istiyorum artık.. Ama kendimi o heyecanın içinde buldum ve tabii ki düşüncelerim dökülmeye başladı.. Her ne kadar bulaşmak istemesem de, benim de söyleyeceklerim vardır zira..

Ama benim düşüncelerim her zaman olduğu gibi marjinal geliyordu etrafımdakilere.. Bir tanesi hariç hepsi arkadaşlarım olduğu için benim bu tarz marjinal çıkışlarıma alışıklardı, ama içlerinde o gün tanıştığım bir arkadaşımın arkadaşı vardı.. Arkadaşımın arkadaşı, ilk başta çok sinirlendi bana, öfkeden kıpkırmızı olmuş bir biçimde; "kanıtla, kanıtlasana o zaman" diyordu.. Tabii ki Türklerin IQ ortalamasını diğer milletlerin IQ ortalamasıyla karşılaştıran bir döküman sunamazdım kendisine o anda.. Sunabileceğim tek şey barizdi; içinde bulunduğumuz durum.. En iyi eğitim almış insanlarına vatani görev adı altında boya-badana yaptıran bir ülke.. Bu yüzden, en iyi eğitim alan insanlarının ülkeyi terk edip, göçlerin en zararlısı olan beyin göçüne konu oldukları ülke.. Bu yüzden muhafazakar bir parti açık açık gavur(kendi zihinlerindeki tabirle) yalakalığı yaptığı halde, aynı partinin açık ara iktidar olduğu bir ülke.. "Biz sizin iktidar olmanız için buradayız" diyen gençleri; "Gominist bunlar!" diye jandarmaya ihbar edip, sonra da "bize kimse sahip çıkmıyor" diye ağlayanların olduğu ülke.. 300 sene dünyaya hükmedip, sonra bütün dünyanın alay konusu olmuş ülke burası, ülkemiz Türkiye..

Hemen burada şu itiraz gelebilir, beklerim, çünkü dün gelmişti; "Madem bu kadar salağız, nasıl 300 sene dünyaya hükmettik?" Çünkü o 300 sene boyunca zenginliğin ölçütü topraktı ve topraklar bilek gücüyle kazanılırdı.. Türklerin, hem o gün hem bugün yapabildiği en iyi şey bilek gücüyle birilerine bir şeyi yaptırmaktır, bu yüzden Türklerin adı her zaman "barbar"dır.. Örneğin; Mavi Marmara gemisine çıkan iyi eğitimli İsrail komandolarını dövmekle övünür Türk insanı, ama o İsrail sahip olduğu ufacık toprak parçasında ürettiği tohumları, kökeni bir tarım devleti olan geniş topraklı Türkiye'ye satar.. Üstelik Türklerin yerli yersiz övündüğü askeri gücüne kaynak olan teknolojiyi de büyük ölçüde İsrail sağlar.. Ve sonra bu insanlar, İsrail komandolarını dövüyor olabilmekle övünür.. Einstein'ın dediği gibi, olmasın dilerim ama eğer illa olacaksa, 4. Dünya Savaşı taş ve sopayla yapılsa keşke..

Peki bu satırları bile Türkçe yazan biri olarak ben bir geri zekalı mıyım? Ya da bu satırları Türkçe okuyan siz kıymetli okurlar geri zekalı mısınız? Bu soruların yanıtları, bu yazının 2. kısmında......

3 yorum: